صدا

صدا

صدا بدون سانسور sedaIR.ir
صدا

صدا

صدا بدون سانسور sedaIR.ir

نیکی کریمی

«نیکی کریمی» رییس هیات داوران جشنواره فیلم ادینبورگ شد

» سرویس: فرهنگی و هنری - سینما و تئاتر
01-67.jpg

«نیکی کریمی» به عنوان رییس هیات داوران بخش بین‌الملل جشنواره فیلم ادینبورگ معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، برگزارکنندگان جشنواره فیلم ادینبورگ اسکاتلند فهرست اعضای هیات‌داوران بخش‌های مختلف این رویداد سینمایی را درحالی اعلام کردند که در بخش بین‌الملل، «نیکی کریمی»، سینماگر سرشناس ایرانی بر روی صندلی ریاست هیات داوران خواهد نشست.

نیکی کریمی سابقه عضویت در هیات داوران جشنواره‌ کارلووی واری (2009)، جشنواره کن (2007)، جشنواره برلین (2007)، جشنواره لوکارنو (2005)، جشنواره دمشق (2004)، جشنواره فیلم خاورمیانه (2004)، جشنواره رن فرانسه (2003)، جشنواره تسالونیکی (2002) جشنواره دهلی (2006) و جشنواره ریکاویک ایسلند (2006) دارد.

در بخش هیات‌داوران بین‌الملل برای اعطای جایزه 10 هزار پوندی همچنین « مایکل فیتزجرالد» و «مارک رابینویتز» حضور دارند.

مراسم اعطای جوایز جشنواره فیلم ادینبورگ روز 27 ژوئن برگزار خواهد شد.

قلع و قمع دختران و پسران توسط ناجا اشتباه است



ناطق نوری:

  قلع و قمع دختران و پسران توسط ناجا اشتباه است/ حمله به دولت به سود آمریکا و به ضرر اسلام است / نیازی به انتقاد از دولت بر روی منبرها نیست/تندروی اصولگرایان و اصلاح طلبان به کشور ضربه زده است

حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری، انتقاد به وضع کنونی کشور را سبب بهانه دادن به آمریکا و تضعیف اسلام دانست و گفت: چرا با انتقاد از دولت آب به آسیاب دشمن بریزیم؟! اگر مسایلی در درون وجود دارد، باید در محافل داخلی بیان کرد و دیگر نیاز به مطرح کردن آنها روی منبر و در رسانه های گروهی و اجتماعی نیست.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با تأکید بر این که تند روی را هیچ کس حتی رهبری هم قبول ندارد، اظهار داشت: اینکه برخی ها جلوی سخنرانی سید حسن خمینی که در کنار مقام معظم رهبری ایستاده بود را بگیرند، اقدامی اشتباه و غلط بوده و نتیجه ای جز ضربه به نظام و انقلاب را در پیش نداشت.

به گزارش «انتخاب»، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری، در دیدار صمیمانه با طلاب و فضلای حوزه علمیه خوزستان ، طی سخنانی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که «چرا جامعه روحانیت مبارز حرکتی در رابطه با دغدغه مراجع همچون وجود ناهنجاری های اجتماعی و مسأله حجاب و عفاف انجام نمی دهد؟»، اظهار داشت: موضوع حجاب و عفاف و سایر مسایل فرهنگی نیاز به بحث ها و جلسه هایی مفصل داشته و با یکی دو جلسه قابل حل نیست، اما برای حل موضوع بدحجابی، باید آسیب شناسی و ریشه یابی دقیقی داشت.

 وی با بیان این که وضعیت فرهنگی مردم نسبت به دوران آغازین انقلاب در زمینه مسایل اعتقادی و دینی ضعیف تر شده، گفت: در دوران شاهنشاهی، اگر جوانی خواهان مبارزه با حکومت بود، علم اسلام را بلند کرده و ظاهر خود را بر اساس مبانی دینی تغییر می داد، به طوری که پسران پیراهن های یقه آخوندی و ته ریش گذشته و دختران نیز با حجاب کامل و چادر در مکان های عمومی همچون دانشگاه حاضر می شدند.
 
ادامه مطلب ...

نظر زیباکلام درباره بهشت بردن زوری

  نظر زیباکلام درباره بهشت بردن زوری

برخی ائمه جمعه با این سخن رییس جمهور مبنی بر این که «دولت نباید مردم را به زور به بهشت ببرد» مخالفند ، این که چه کسی در این باره درست می‌گوید را باید در قرآن و کلام خدا جستجو کرد.

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵ - 01 June 2014
برخی ائمه جمعه با این سخن رییس جمهور مبنی بر این که «دولت نباید مردم را به زور به بهشت ببرد» مخالفند ، این که چه کسی در این باره درست می‌گوید را باید در قرآن و کلام خدا جستجو کرد.

صادق زیباکلام در گفت و گو با ایران خبر با اشاره به واکنش‌ها نسبت به گفته رییس جمهور درباره وظیفه دولت در قبال آخرت ملت گفت : رییس جمهور معتقد است که نمی توان مردم را با زور و شلاق به بهشت برد ، اما از آن طرف برخی ائمه جمعه نظرشان خلاف این است ، به نظرم باید پاسخ این موضوع را که کدام یک درست می گویند از قرآن و کلام وحی جستجو کرد.

وی در ادامه با اشاره به آیاتی که خداوند پیامبر را مسئول ایمان مردم ندانسته است ، گفت : آیا خداوند از حضرت ختمی مرتبت می خواهد که پس از ابلاغ دعوتش در مرحله بعدی به زور مردم را به بهشت ببرد ؟ آیا خداوند می گوید که بعد از ابلاغ دعوتت مردم را چه دوست داشته باشند و چه دوست نداشته باشند، باید به زور به بهشت ببری؟

زیباکلام با بیان اینکه آنچه از کلام وحی استنباط می شود ، هدایت اجباری به بهشت نیست ، گفت: اگر برای پیامبر خدا چنین تکلیفی تعیین نشده است ، پس حق با روحانی است.

ازین راهرو یک نفر رد شده

ازین راهرو یک نفر رد شده

که عطرش همونه که تو می زنی

برای به زانو درآوردنم

تو از مرگ حتی جلو می زنی


ازین راهرو یک نفر رد شده

مث وقتایی که تو ناراحتی

نفس می کشم با تمام وجود...

عجب عطر خوبی زده لعنتی!


یه جوری دلم تنگ می شه برات

محاله بتونی تصور کنی

گمونم نمی تونی حتی خودت

جای خالی ت و تو دلم پر کنی



صدات می کنم تا همه بشنون

جواب صدام غیر پژواک نیست

من اونقد شکستم حس می کنم

که هیچ ارتفاعی خطرناک نیست


یه جوری دلم تنگ می شه برات...





تلاش " امیر تتلو " برای مجاز شدن! +عکس

تلاش " امیر تتلو " برای مجاز شدن! +عکس

بعد از خبر دستگیری " امیر تتلو " خواننده مشهور پاپ و انتشار توبه نامه وی ، تلاش های این خواننده برای اخذ مجوز و اجراهای مجاز در کشور شروع شده است.

هشت صبح: بعد از خبر دستگیری " امیر تتلو " خواننده مشهور پاپ و انتشار توبه نامه وی ، تلاش های این خواننده برای اخذ مجوز و اجراهای مجاز در کشور شروع شده است. "امیر تتلو" با انتشار توبه نامه اش و اینک تغییرات آهسته و معنادار در ظاهر و تیپش قصد دارد نشان دهد که خواهان فعالیت در کشور است.

 
 

این خواننده مشهور که به استفاده از زیورآلات و همچنین نقوش رنگی روی بدنش مشهور است با انتشار تصویری در اینستاگرام خود نوشت :

اى بابا خوب به ما گفتین این گوشواره موشواره ها زشته واسه مرد ما هم دیدیم راست میگین وا کردیم حالا ما هم داریم میگیم آرایش زشته حالا چه واسه زن و چه واسه مرد !!!! واقعا من دو ساعت صورتمو نمیشورم احساس چرب شدن دارم چه برسه 2 کیلو مواد آرایشى هم رو صورت باشه اصلا چه فازیه خودتونو رنگ میکنید مگه هالووینه ؟؟؟؟ تورو قرآن نکنید !!!