صدا

صدا

صدا بدون سانسور sedaIR.ir
صدا

صدا

صدا بدون سانسور sedaIR.ir

چرا نوازنده های «مجید خراطها» روی سن نیامدند؟

چرا نوازنده های «مجید خراطها» روی سن نیامدند؟


1eiq7cu4umu44g9fyx57هفته گذشته اجرای برنامه «مجید خراطها» در تبریز با حاشیه هایی همراه بود و باعث شد این خواننده در گفتگو با «موسیقی ما» توضیحاتی را در این زمینه ارائه دهد.

برنامه ای که در تبلیغات محیطی و شهری با عنوان «اجرای زنده» از آن یاد شده بود، در شب برنامه به یک باره به برنامه ای با دو نمایش محلی و «جُنگ وار» روی صحنه رفت تا برخی رسانه های محلی تبریز از دلخوری دوستداران این خواننده در سالن برنامه و کم بودن زمان اجرای این خواننده گزارش هایی را منتشر کنند.

مسئولین برگزاری برنامه نیز در اقدامی عجیب از حضور نوازنده های گروه این خواننده روی سن جلوگیری کردند و اصرار داشتند که این برنامه چون مجوز «پلی بک» دارد، بایستی فقط خود این خواننده روی صحنه حاضر شود.

این خواننده نیز با دیدن این شرایط نوازنده های گروه اش را در پشت صحنه مستقر کرد و در حالی که هیچ کدام از نوازنده ها از سوی حاضرین در سالن دیده نمی شدند، برنامه اش را برگزار کرد.

این خواننده درباره اتفاقات رخ داده در برنامه تبریز توضیحاتی را به صورت مکتوب منتشر کرده که در ادامه می خوانید:

«بر اساس مجوزهای دریافتی از وزارت ارشاد برای برنامه تبریز و همینطور به تناسب مجوزها، در قراردادی که با اینجانب منعقد شده بود، قرار بر این بود که حدود یک سوم از زمان برنامه یعنی حدود 40 دقیقه به اجرا بپردازم. در واقع اجرای گروه کامل کنسرت در دستور کار نبود با این حال، برای اینکه بتونم اجرای بهتری در حضور مردم هنردوست تبریز و همینطور هواداران خوبم داشته باشم، از تهیه کننده برنامه و مسئولین محترم ارشاد تقاضا کردم ضمن افزایش زمان اجرا، امکانی فراهم کنند که به جای اجرای پلی بک به اجرای زنده بپردازم و با همیاری خوب این عزیزان این کار میسر شد،و با تعدادی از اعضای گروهم به اجرای زنده پرداختیم. یک نکته اینکه در پاسخ به محبت و همراهی هواداران و مسوولین در هر سانس بیشترین زمان ممکن(حدود یک ساعت)را به اجرای برنامه ام اختصاص دادیم، امیدوارم با همیاری مسوولان و هواداران به زودی اجرای کنسرت کامل و باشکوهی در تبریز داشته باشم.»

گفتنی ست این خواننده 30 اردیبهشت در یاسوج به اجرای برنامه خواهد پرداخت.


منبع: موسیقی ما

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.